Wednesday 18 November 2015

App iReka Soft Bakal Turun Harga

Pada tarikh 20 November, beremperna tarikh ulang-tahun kelahiran pengasas iReka Soft, En Muhammad Hijazi, kami berbesar hati untuk menurun-nurun kan harga aplikasi-aplikasi poplular dan berbayar kami kepada FREE untuk aplikasi berikut:

- FaceClock Pro View on App Store
- FaceLapse View on App Store
- Simple Travel List View on App Store

Semperna mengingati pengorbanan seorang ibu bernama Hasnah Ishak yang bersusah payah melahirkan beliau pada 28 tahun yang lalu. Lalu anak tersebut dibesarkan dengan penuh kasih sayang dan didikan. 

Beliau terus belajar dalam bidang yang digemari beliau iaitu berkaitan komputer. Beliau start membuat aplikasi komputer menggunakan HTML dan Flash. Dan terus suka untuk mencari ilmu komputer seterus nya ilmu kemanusiaan dan seterusnya ilmu perniagaan. Bukan mudah untuk menempuhi cabaran dalam kehidupan yang beliau jalani sebagai usahawan digital. 

Kami di iReka Soft, sememangnya cakna dengan masalah pengguna smartphone di serata dunia, dengan membantu mereka dengan mereka bentuk aplikasi yang dapat membantu mereka melihat waktu analog secara elegant, membantu mereka merakam kan memori indah secara berkala, melihat makna perkataan dalam bahasa Inggeri kepada bahasa Melayu, dan juga membantu menyenaraikan keperluan mereka untuk bercuti  dengan mudah.

Kami berharap agar kami diberi kekuatan untuk terus menyumbang, membantu individu yang mempunyai masalah agar diberikan ilham untuk mereka bentuk aplikasi khas untuk mereka. 

No comments:

Post a Comment