Thursday 30 November 2017

Slim and Sexy

Ni kisah Apple. Walaupun mereka tidak nyatakan kepada umum, tapi saya rasa Apple ni sebenarnya menjual seks dengan barang-barang mereka. Jangan salah anggap. Seks kat sini bermaksud cantik, langsing, mengiurkan lantas menjadi seksi.

Ye, saya menggunakan MacBook Pro Touch yang baru. Saya pada dasarnya tidak suka ia kerana tidak mempunyai pelbagai ports. Tapi, tapi sebab dia seksi saya still sayangkan laptop ini. Serius lain dari laptop-laptop Apple sebelum ni, ini kali pertama saya pakai color space grey. Sebelum ni semua laptop Apple color aluminum silver.

So agak exciting di situ. Jadinya hitam itu menawan bukan ? :)

p/s: Selain MacBook Pro 2017, barang Apple lain semua saya beli Space Grey. Semua sedondon dan seksi. Tapi kena pakai 'baju' properlah.

No comments:

Post a Comment